Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 16:52:59 +0200

Tere!

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/02441 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kaevu põik 5 
(Multifunktsionaalne jalgpallihall) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Suuname uuesti kooskõlastamiseks, palume võtta 
arvesse asjaolu, et jalgpallihall on Kaevu põik 5 kinnistule planeeritud 
läbi detailplaneeringu protsessi. Nooruse tn 1 spordikompleksi 
detailplaneering algatati 02.02.2021 Saaremaa Vallavalitsuse korraldusega nr 
2-3/106. Detailplaneeringu eesmärgiks on ehitusõiguse määramine jalgpalli 
sisehalli püstitamiseks, tehnovõrkude planeerimine, liikluskorralduse ja 
parkimise põhimõtete määramine ning haljastuse ja heakorrastuse põhimõtete 
määramine. Detailplaneeringuga oli kavandatud 2 hoonestatavat kinnistut: 
Kaevu põik 1 ja Kaevu põik 5, planeeritud kruntide kasutamise sihtotstarve 
on kultuuri- ja spordiasutuse maa, planeeritud kruntide katastriüksuste 
sihtotstarve on ühiskondlike ehitiste maa. Detailplaneering, mida 
korrigeeriti vastavalt Transpordiameti esmasele kooskõlastamata jätmisele, 
sai kooskõlastuse Transpordiametilt 21.10.2021 kirjaga nr 7.1-2/21/4403-5. 
Kättesaadav Saaremaa Vallavalitsuse dokumendiregistrist: 
https://adr.novian.ee/saaremaa_vald/dokument/5020670 Kooskõlastatud Nooruse 
tn 1 spordikompleksi detailplaneering kehtestati 14.12.2021 Saaremaa 
Vallavalitsuse korraldusega nr 2-3/1948.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26920711>  (menetlus nr: 
419153), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KULDSAAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister